Speeplek Watering optie A
Van "Vervangen speelplek Watering Tuitjenhorn"
Ga naar het project

Vindt u dit het mooiste ontwerp? Klik op het duimpje!
Wilt u dit ontwerp in het groot bekijken? Open dan onder het kopje Bijlagen de link Optie A.pdf
Reacties(14)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Elvera Hoes
Geplaatst door:Elvera Hoes
3 jaar geleden
Een trampoline (ingegraven) lijkt me een ontzettend leuke toevoeging! Fijn dat de mooie nestschommel, de wipkip en de draaimolen sowieso blijven.
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Elvera Hoes: dank voor je reactie. Vanwege de veiligheid leggen wij geen trampolines aan in de buitenruimte.
Profiel van J.J. Ykema
Geplaatst door:J.J. Ykema
3 jaar geleden
Een minitrampoline erbij is perfect voor peuters om een teveel aan energie kwijt te kunnen! Een bankje erbij lijkt me ook een goed plan, net als voetbaldoeltjes voor de wat groteren
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@J.J. Ykema : dank voor je reactie. Vanwege de veiligheid leggen wij geen trampolines aan in de buitenruimte. Op de speelplek zijn al twee banken aanwezig die blijven staan. Op loopafstand is een pannaveldje aanwezig en verderop is een groot grasveld met twee doelen. Daarom plaatsen we geen voetbaldoeltjes op deze speelplek.
Profiel van Leonie Weelinck
Geplaatst door:Leonie Weelinck
3 jaar geleden
Wat alleen nog mist en een grote wens van vele kinderen in deze buurt zijn doeltjes met kunstgras en evt kooi eromheen..
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Leonie Weelinck : dank voor je reactie. Op loopafstand is een pannaveldje aanwezig en verderop is een groot grasveld met twee doelen. Daarom plaatsen we geen voetbaldoeltjes op deze speelplek.
Profiel van C Glas
Geplaatst door:C Glas
3 jaar geleden
Als aanvulling: een trampoline is ook een mooie toevoeging.
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@C Glas : dank voor je reactie. Vanwege de veiligheid leggen wij geen trampolines aan in de buitenruimte.
Profiel van C Glas
Geplaatst door:C Glas
3 jaar geleden
Ziet er goed uit, is er evt. ook een bankje voor de ouders voorzien? Onze kleinsten kunnen daar niet alleen naar toe
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@C Glas Op de speelplek zijn al twee banken aanwezig die blijven staan.
Profiel van Patricia Poot
Geplaatst door:Patricia Poot
3 jaar geleden
Beide speeltuinen zien er goed uit! Persoonlijk zouden wij een combinatie van A (speel/klimhuisje) met B (klim/obstakel baan) de beste optie vinden. Zo is er voor elke doelgroep (leeftijd) wat te doen!
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Patricia Poot : dank voor je reactie. De gevraagde combinatie is helaas niet mogelijk vanwege het beschikbare budget.
Profiel van Karin Dekker
Geplaatst door:Karin Dekker
3 jaar geleden
twee voetbal doeltjes zal leuk zijn
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Karin Dekker : dank voor je reactie. Op loopafstand is een pannaveldje aanwezig en verderop is een groot grasveld met twee doelen. Daarom plaatsen we geen voetbaldoeltjes op deze speelplek.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
