Ga naar de hoofdinhoud

Speelplek Wilhelminastraat Optie B

Van "Vervangen speelplek Wilhelminastraat 't Zand"

Ga naar het project

Als u dit ontwerp in het groot wilt bekijken? Open dan onder het kopje Bijlagen de link OptieB.pdf

Is dit het mooiste ontwerp? Klik op het duimpje!

Officiële updates

Laatste update: 20 mei 2022

Reacties(12)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van m veul
Geplaatst door:m veul
4 jaar geleden
Graag verzoek het pad aan de kant van nr 15 te behouden. Veel kinderen komen vanaf deze zijde vanuit de scholen naar deze speelplek toe
    Profiel van Moderator Irene
    Geplaatst door:Moderator Irene
    4 jaar geleden
    @m veul Bedankt voor uw stem en reactie! We zullen uw verzoek in het werk bekijken.
      Profiel van k v.geebergen
      Geplaatst door:k v.geebergen
      4 jaar geleden
      geen komcarrousel, maar gewone schommel
        Profiel van Moderator Irene
        Geplaatst door:Moderator Irene
        4 jaar geleden
        @k v.geebergen Bedankt voor uw stem en reactie! Er is tegenwoordig meer vraag naar een vogelnestschommel, dan naar een gewone schommel. Daarnaast is een vogelnestschommel inclusief, dat wil zeggen ook geschikt voor gehandicapte kinderen. We wachten daarom even af of er meer bewoners een voorkeur hebben voor een gewone schommel in plaats van een vogelnestschommel.
          Inderdaad bankjes. In de zon maar ook in de schaduw zou top zijn voor de ouders en ook de ouderen.
            Profiel van Moderator Irene
            Geplaatst door:Moderator Irene
            4 jaar geleden
            @Jannekej Hertogh Bedankt voor uw stem en reactie! Zie bovenstaand antwoord over het bankje.
              Graag bankjes erbij voor de ouders en ouderen. Mooi plekje om daar te zitten d
                Profiel van Moderator Irene
                Geplaatst door:Moderator Irene
                4 jaar geleden
                @Monique van Drongelen Bedankt voor uw stem en reactie! Zie bovenstaand antwoord over het bankje.
                  Profiel van Jose Neidhofer
                  Geplaatst door:Jose Neidhofer
                  4 jaar geleden
                  Bankjes voor de ouderen graag...:-) Naast de speeltuin is een bejaarden centrum...en een makkelijk toegankelijk pad er naar toe.
                    Profiel van Moderator Irene
                    Geplaatst door:Moderator Irene
                    4 jaar geleden
                    @Jose Neidhofer Bedankt voor uw stem en reactie! Wanneer u op het ontwerp kijkt, staat rechtsonder een plattegrond afgebeeld. Hierop kunt u de bank zien, en dat het pad gewijzigd wordt. Wanneer u de bijlage opent, kunt u het in het groot bekijken. (U kunt dan inzoomen door op het plusje te klikken.)
                      Profiel van guri Laan
                      Geplaatst door:guri Laan
                      4 jaar geleden
                      In de omgeving wonen veel ouderen. Ik mis bankjes waarop ouderen kunnen gaan zitten. Het is voor hen misschien leuk om naar spelende kinderen te kijken
                        Profiel van Moderator Irene
                        Geplaatst door:Moderator Irene
                        4 jaar geleden
                        @guri Laan Bedankt voor uw stem en reactie! Rechtsonder staat een plattegrond, daarop staat rechtsonder een bank ingetekend. Wanneer u de bijlage opent, kunt u het in het groot bekijken. (U kunt dan ook inzoomen door op het plusje te klikken.)

                          Delen

                          Geplaatst door

                          Huidige status

                          voorgesteld