Hierboven stond tot woensdag 18 mei abusievelijk een andere afbeelding met de 4 views. De straatnaam staat erbij, dus misschien heeft u het gezien. Controleer nog even of u uw stem wilt wijzigen. De afbeelding met het overzicht van de toestellen en de bijlage klopten wel.
Speelplek Wilhelminastraat Optie B
Van "Vervangen speelplek Wilhelminastraat 't Zand"
Ga naar het project

Als u dit ontwerp in het groot wilt bekijken? Open dan onder het kopje Bijlagen de link OptieB.pdf
Is dit het mooiste ontwerp? Klik op het duimpje!

Officiële updates
Laatste update: 20 mei 2022
Geplaatst op 20 mei 2022-Laatst gewijzigd op 20 mei 2022
Reacties(12)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van m veul
Geplaatst door:m veul
4 jaar geleden
Graag verzoek het pad aan de kant van nr 15 te behouden. Veel kinderen komen vanaf deze zijde vanuit de scholen naar deze speelplek toe
Profiel van Moderator Irene
Geplaatst door:Moderator Irene
4 jaar geleden
@m veul Bedankt voor uw stem en reactie! We zullen uw verzoek in het werk bekijken.
Profiel van k v.geebergen
Geplaatst door:k v.geebergen
4 jaar geleden
geen komcarrousel, maar gewone schommel
Profiel van Moderator Irene
Geplaatst door:Moderator Irene
4 jaar geleden
@k v.geebergen Bedankt voor uw stem en reactie! Er is tegenwoordig meer vraag naar een vogelnestschommel, dan naar een gewone schommel.
Daarnaast is een vogelnestschommel inclusief, dat wil zeggen ook geschikt voor gehandicapte kinderen. We wachten daarom even af of er meer bewoners een voorkeur hebben voor een gewone schommel in plaats van een vogelnestschommel.
Profiel van Jannekej Hertogh
Geplaatst door:Jannekej Hertogh
4 jaar geleden
Inderdaad bankjes. In de zon maar ook in de schaduw zou top zijn voor de ouders en ook de ouderen.
Profiel van Moderator Irene
Geplaatst door:Moderator Irene
4 jaar geleden
@Jannekej Hertogh Bedankt voor uw stem en reactie! Zie bovenstaand antwoord over het bankje.
Profiel van Monique van Drongelen
Geplaatst door:Monique van Drongelen
4 jaar geleden
Graag bankjes erbij voor de ouders en ouderen. Mooi plekje om daar te zitten d
Profiel van Moderator Irene
Geplaatst door:Moderator Irene
4 jaar geleden
@Monique van Drongelen Bedankt voor uw stem en reactie! Zie bovenstaand antwoord over het bankje.
Profiel van Jose Neidhofer
Geplaatst door:Jose Neidhofer
4 jaar geleden
Bankjes voor de ouderen graag...:-)
Naast de speeltuin is een bejaarden centrum...en een makkelijk toegankelijk pad er naar toe.
Profiel van Moderator Irene
Geplaatst door:Moderator Irene
4 jaar geleden
@Jose Neidhofer Bedankt voor uw stem en reactie! Wanneer u op het ontwerp kijkt, staat rechtsonder een plattegrond afgebeeld. Hierop kunt u de bank zien, en dat het pad gewijzigd wordt.
Wanneer u de bijlage opent, kunt u het in het groot bekijken. (U kunt dan inzoomen door op het plusje te klikken.)
Profiel van guri Laan
Geplaatst door:guri Laan
4 jaar geleden
In de omgeving wonen veel ouderen.
Ik mis bankjes waarop ouderen kunnen gaan zitten. Het is voor hen misschien leuk om naar spelende kinderen te kijken
Profiel van Moderator Irene
Geplaatst door:Moderator Irene
4 jaar geleden
@guri Laan Bedankt voor uw stem en reactie! Rechtsonder staat een plattegrond, daarop staat rechtsonder een bank ingetekend. Wanneer u de bijlage opent, kunt u het in het groot bekijken. (U kunt dan ook inzoomen door op het plusje te klikken.)
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
