speelplek Meester Bollplein optie 2
Van "Vervangen speelplek Meester Bollplein Burgerbrug"
Ga naar het project

Vindt u dit het mooiste ontwerp? Klik op het duimpje!
Wilt u dit ontwerp in het groot bekijken? Open dan onder het kopje Bijlagen de link Optie 2.pdf
Reacties(14)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Judith Stuijt
Geplaatst door:Judith Stuijt
3 jaar geleden
Fijn dat er nieuwe toestellen komen! Echter aangezien er ruimte genoeg, zou ik idd voorstellen om niet alleen een speeltoestel neer te zetten, maar die mogelijk aan te vullen (denk aan schommels, wipwap, of leuke wipkip)
De jeugd en kinderen uit Burgerbrug zullen blij zijn met deze vernieuwing!
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Judith Stuijt dank voor je reactie. De wipkip gaat er komen. Helaas is er niet genoeg budget voor een schommel.
Profiel van Margreet Van Schie
Geplaatst door:Margreet Van Schie
3 jaar geleden
Fijn dat er aandacht aan wordt besteed en e weer een mooi speeltoestel wordt geplaatst.
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Margreet Van Schie dank voor je reactie!
Profiel van Marike Zwart
Geplaatst door:Marike Zwart
3 jaar geleden
Ziet er mooi uit, maar 1 speeltoestel is wel karig. Misschien iets van een schommelnest erbij.
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Marike Zwart dank voor je reactie. De mandschommel past helaas niet in het beschikbare budget.
Profiel van M.H. Rotteveel-Hoogland
Geplaatst door:M.H. Rotteveel-Hoogland
3 jaar geleden
Fijn dat de gemeente hier werk van maakt!
De speeltuin optie 2 lijkt ons een goede keus.
Eventueel nog aangevuld met het duikelrek en een vernieuwde wip kip
voor de allerkleinste. Juist voor de allerkleinste is deze speeltuin fijn,
omdat op het zwanenplein de speeltoestellen meer geschikt zijn voor de wat grotere kinderen. Ook de tuinbank is aan vervanging toe, ook daarvan wordt veel gebruik gemaakt.
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@M.H. Rotteveel-Hoogland dank voor je reactie. We zullen de speelplek uitbreiden met een leuke wipkip voor de allerkleinsten. Een duikelrek met passende ondergrond past niet meer in het budget. De bank gaan we wel vervangen.
Profiel van Marco Kamps
Geplaatst door:Marco Kamps
3 jaar geleden
Met nieuwe toestellen kan de jeugd weer veilig spelen.
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Marco Kamps Ja, dat klopt. We maken er een fijne speelplek van.
Profiel van Danny de Vries
Geplaatst door:Danny de Vries
3 jaar geleden
Fijn dat de gemeente investeert in vernieuwing van de verouderde toestellen, welke vrijwel dagelijkse worden gebruikt door spelende kinderen.
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Danny de Vries dank je wel voor je reactie!
Profiel van Aad Kramer
Geplaatst door:Aad Kramer
3 jaar geleden
Een mooi project.
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Aad Kramer dank je wel voor je reactie!
