Speelplek Maarten Breetstraat optie A
Van "Vervangen speelplek Maarten Breetstraat Sint Maartensbrug"
Ga naar het project

Vindt u dit het mooiste ontwerp? Klik op het duimpje!
Wilt u dit ontwerp in het groot bekijken? Open dan onder het kopje Bijlagen de link Optie A.pdf
Reacties(32)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Marinda Ineke
Geplaatst door:Marinda Ineke
3 jaar geleden
Mooie toestellen in de ontwerpen. Ik stem voor ontwerp A, al mis ik een reguliere schommel en een hoge glijbaan. Het zou super zijn als die nog toegevoegd kunnen worden. De grote wip van het andere ontwerp vind ik ook erg leuk, wat mij betreft mag deze in de plaatst van het duikelrek of het balanceertoestel. Daarnaast vraag ik me af waarom het balanceertoestel eigenlijk blijft, aangezien het best verweerd is en in de herfst/wintermaanden erg glad is (vooral het bruggetje glijden kindjes op uit). Wellicht kan hier ook nog naar gekeken worden.
Een algemene vraag rest mij nog wel, als alles gras wordt, wordt er dan ook met (meer) regelmaat dit onderhouden? Nu groeit het gras lang, staat er veel onkruid tussen en liggen er helaas ook kattendrollen tussen.
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Marinda Ineke dank voor uw reactie. We gaan kijken naar de mogelijkheden voor een glijbaan. Als dit binnen het budget past, vervangen we het toestel Nelle voor een toestel met een glijbaan. Mocht de meerderheid van de bewoners een wip terug geplaatst willen, kunt u dit aangeven via speelplek@schagen.nl Helaas kunnen we niet beide toestellen plaatsen vanwege het beschikbare budget. Als de voorkeur uitgaat naar een wip, laten wij het duikelrek vervallen. Bij de school is een schommel aanwezig. Het balanceertoestel blijft staan omdat dit toestel nog niet aan vervanging toe is. Het gras wordt regelmatig gemaaid. Als u vindt dat dit te weinig gebeurt, meldt u dit in Fixi. De beheerder zorgt dan voor een antwoord.
Profiel van M Van eekelen
Geplaatst door:M Van eekelen
3 jaar geleden
goedemorgen,
Als ik een mail stuur naar speelplekken@schagen.nl komt er een foutmelding te staan. Is er mogelijk een ander mailadres waar ik mijn feedback kan achterlaten?
Alvast bedankt.
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@M Van eekelen dank voor uw reactie. Het juiste emailadres is speelplek@schagen.nl
Profiel van Jordy Evertse
Geplaatst door:Jordy Evertse
3 jaar geleden
Een schommel zou inderdaad wel top zijn voor de aller kleinste
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Jordy Evertse bedankt voor uw reactie. Wij zijn geen voorstander van een schommel met een veiligheidszitje. Dit is voor heel veel kinderen snel niet meer geschikt. Bij de school is een mandschommel aanwezig.
Profiel van Marion Tieman
Geplaatst door:Marion Tieman
3 jaar geleden
Fijn dat de speelplaats wordt vernieuwd, veel toestellen zijn inderdaad aan vervanging toe.
Ik vind alleen dat er weinig rekening wordt gehouden met de kleine kinderen die hier toch eigenlijk het meest gebruik van maken, wat ik mis zijn de grote glijbaan en voor de allerkleinsten zo’n schommel met een “zak” waar ze in kunnen zitten en niet uit kunnen vallen.
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Marion Tieman bedankt voor uw reactie. We laten het kleine huisje met schommel staan, dit is geschikt is voor de jongere kinderen. Helaas kunnen we bij deze speelplek geen rekening houden met alle leeftijden. Dit heeft te maken met de beschikbare budgetten. Wij zijn geen voorstander van een schommel met een veiligheidszitje. Dit is voor heel veel kinderen snel niet meer geschikt. Bij de school is een mandschommel aanwezig. Zoals ik lees in de reacties is een glijbaan gewenst. We gaan kijken naar de mogelijkheden voor een glijbaan. Als dit binnen het budget past, vervangen we het toestel Nelle voor een toestel met een glijbaan.
Profiel van Larissa Tieman
Geplaatst door:Larissa Tieman
3 jaar geleden
Als eerst zijn we blij dat er gehoor komt aan vernieuwing van de speeltuin.
Op beide ontwerpen ontbreekt de glijbaan en schommels. Het is zonde dat de glijbaan en schommels van de huidige situatie worden weg gehaald maar deze niet meer “nieuw” terug worden geplaatst terwijl mijn kinderen en de kinderen uit de buurt hier het meeste mee spelen.
Ik hoop dat er toch overwegen wordt om dit wel te gaan plaatsen , ik denk dat ik spreek voor veel kinderen.
De staanwip uit B zou een leuke vervanging zijn voor de huidige wip.
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@larissa-tiemanbedankt voor uw reactie. We streven er naar om bij elke vervanging een nieuw toestel te plaatsten. Bij de school is een schommel aanwezig. Zoals ik lees in de reacties is een glijbaan gewenst. We gaan kijken naar de mogelijkheden voor een glijbaan. Als dit binnen het budget past, vervangen we het toestel Nelle voor een toestel met een glijbaan. Mocht de meerderheid van de bewoners een wip terug geplaatst willen, kunt u dit aangeven via speelplekken@schagen.nl Helaas kunnen we niet beide toestellen plaatsen vanwege het beschikbare budget. Als de voorkeur uitgaat naar een wip, laten wij het duikelrek vervallen.
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Larissa Tieman Het juiste emailadres is speelplek@schagen.nl
Profiel van Barry Ballijns
Geplaatst door:Barry Ballijns
3 jaar geleden
Goed dat het speeltuintje eindelijk wordt opgeknapt, wel jammer dat het enige waar m’n kinderen mee spelen weg gaat. De schommel en de glijbaan zijn eigenlijk de enige attributen waar mee gespeeld wordt. Het zou zonde zijn als dit niet blijft of vervanger wordt voor nieuwe…
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Barry Ballijns : bedankt voor uw reactie. Bij de school is een schommel aanwezig. Zoals ik lees in de reacties is een glijbaan gewenst. We gaan kijken naar de mogelijkheden voor een glijbaan. Als dit binnen het budget past, vervangen we het toestel Nelle voor een toestel met een glijbaan.
Profiel van Susanne Breed
Geplaatst door:Susanne Breed
3 jaar geleden
Onze kinderen missen een schommel en het is ook jammer dat er geen grote glijbaan meer is. Een tweede bankje zoals er voorheen ook was zou ook fijn zijn (aan de andere kant van de speeltuin).
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Susanne Breed Bedankt voor je reactie, bij de school is een schommel aanwezig. Zoals ik lees in de reacties is een glijbaan gewenst. We gaan kijken naar de mogelijkheden voor een glijbaan. Als dit binnen het budget past, vervangen we het toestel Nelle voor een toestel met een glijbaan.
Profiel van Damiën Vonk
Geplaatst door:Damiën Vonk
3 jaar geleden
Misschien het padje aan de zijkant zo maken dat je niet door de speeltuin hoeft.
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Damiën Vonk dank voor je reactie. Er is helaas geen budget om een voetpad langs de speeltuin te maken.
Profiel van Jolanda van Rozelaar
Geplaatst door:Jolanda van Rozelaar
3 jaar geleden
optie A is het leukst maar dan inderdaad met en wip en een glijbaan erbij
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Jolanda van Rozelaar bedankt voor uw reactie: Mocht de meerderheid van de bewoners een wip terug geplaatst willen, kunt u dit aangeven via speelplekken@schagen.nl Helaas kunnen we niet beide toestellen plaatsen vanwege het beschikbare budget. Als de voorkeur uitgaat naar een wip, laten we het duikelrek vervallen.
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Jolanda van Rozelaar Het juiste emailadres is speelplek@schagen.nl
Profiel van Lysbeth Kerkhof
Geplaatst door:Lysbeth Kerkhof
3 jaar geleden
Optie A is leuk, maar dan met de wip van optie B erbij
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Lysbeth Kerkhof bedankt voor uw reactie. Mocht de meerderheid van de bewoners een wip terug geplaatst willen, kunt u dit aangeven via speelplekken@schagen.nl Helaas kunnen we niet beide toestellen plaatsen vanwege het beschikbare budget. Als de voorkeur uitgaat naar een wip, laten we het duikelrek vervallen.
Profiel van Monique Muusse
Geplaatst door:Monique Muusse
3 jaar geleden
@Lysbeth Kerkhof Het juiste emailadres is speelplek@schagen.nl
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
