Schetsvariant 1
Van "Speelveld Sint Maartensvlotbrug"
Ga naar het project

Voeg hieronder uw op- of aanmerkingen en ideeën op de schetsvariant toe. U vindt de schetsvariant aan de rechterzijde van deze pagina als bijlage. Klik op de bijlage om het ontwerp te openen.
Reacties(43)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Larissa Tieman
Geplaatst door:Larissa Tieman
5 jaar geleden
Onze voorkeur gaat uit naar schets 1, alleen zouden we graag het speel schip en de kabelbaan er graag bij willen hebben van schets 2.
Verder zijn er al veel reacties geplaatst waar wij het zeker mee eens zijn -verlichting - vuilnisbakken -aanpassingen voor aan de sloot kant -meerder ingangen en extra parkeervakken.
Zelf had ik het ook leuk gevonden om een peuter schommel te plaatsen voor de kleintjes (met zitje).
Zo is er zeker voor ieder wat wils.
Bedankt voor de ontwerpen, mag er maar wat heel moois gerealiseerd worden.
Mvg.
Profiel van Dennis Spigt
Geplaatst door:Dennis Spigt
5 jaar geleden
Schetsvariant 1 heeft mijn voorkeur.
Er is in de reacties aangegeven dat drainage geen voorkeur heeft, als de gemeente nu zou langsrijden kunnen ze zien waarom hier wel een goede oplossing voor moet komen. Alleen nog een beetje vorst en we kunnen schaatsen op het speelveld.
Profiel van Ruud Bos
Geplaatst door:Ruud Bos
5 jaar geleden
@Dennis Spigt ze mogen ook wel binnen komen hoor, van bovenaf zie je pas de verzakkingen en het wateroverlast.
Daar komt bij dat als de speeltuin verhoogd word met zand het water in onze kruipruimtes waarschijnlijk hoger te staan. Ik zeg draineren... ik help wel met spitten
Profiel van Bas Van Geene
Geplaatst door:Bas Van Geene
5 jaar geleden
Ik vind bijde ontwerpen mooi, maar míjn voorkeur gaat naar ontwerp nummer (1)
Ook zie ik iets van een vlakke water kant in ontwerp (2) zou ook mooi zíjn als dat gerealiseerd kan worden in de water kom van ontwerp (1) veder sluit ik me bij mevrouw Bode aan dat aan de achterkant van het speelveld iets van verlichting wordt gerealiseerd, én voldoende vuilnisbakken worden geplaatst, om zo zwerfafval tegen te gaan.
Profiel van Erik-Jan Waag
Geplaatst door:Erik-Jan Waag
5 jaar geleden
Optie 1 heeft wat mij betreft de voorkeur, kan de hondenuitlaatplek niet beter bij de andere sloot geplaats worden dat is denk prettiger voor de mensen die een zomerhuisje hebben langs de geplande uitlaatplek voor honden. Daar is waarschijnlijk ook wat meer ruimte voor de honden en het overpad kan ook voldoende breed gehouden worden voor grote machines. Een waterpartij waar kinderen kunnen spelen is ook niet echt verstandig.
Profiel van Marion Tieman
Geplaatst door:Marion Tieman
5 jaar geleden
Ook wij gaan voor schets 1 al zouden wij het leuk vinden dat de kabelbaan van schets 2 wordt geïntegreerd in dit ontwerp. De vuurplaats zou op een mooie zomerdag veel gezelligheid kunnen geven qua een drankje doen met de buurt maar zou inderdaad ook voor overlast kunnen zorgen, dus voor ons ook een twijfel geval. De plek voor senioren buitenactiviteiten super maar als er niet iemand komt om de “gym” te doen ben ik bang dat er geen gebruik van gemaakt word, er wordt op donderdag ochtend bij het Regius college voor ouderen een soort conditie training georganiseerd misschien hebben die wel interesse om hier te komen sporten? Wij zouden het schaakspel er uitlaten en daar het schip van schets 2 neerzetten. Wij missen nog wel de prullen/groene bakken.
Al met al een super leuke plek als dit zo gerealiseerd kan worden, palen in het water, het blote voetenpad, de kruidentuin, de fruitbomen allemaal gaaf en lekker gezond als het fruit rijp is.
Geplaatst door:onbekende auteur
5 jaar geleden
@Marion Tieman Bedankt voor je reactie Marion! De vuurplaats kan inderdaad leuk zijn maar het kan ook voor veel overlast zorgen, om deze reden gaan we de vuurplaats uit het ontwerp halen. We willen graag een mooi speelveld realiseren waarbij een ieder, van jong tot oud, zich kan vermaken. De rest van de input nemen we mee in het aanpassen van de ontwerpen!
Profiel van Inge Raat
Geplaatst door:Inge Raat
5 jaar geleden
Mijn voorkeur gaat uit naar schets nummer 1. Hoop wel dat er een haag komt als omheining en geen hekwerk. Dit is mooier en dan blijft het toegankelijk voor egels e.d. Een paar vlinderstruiken zou ook leuk zijn.
Geplaatst door:onbekende auteur
5 jaar geleden
@Inge Raat Bedankt voor de reactie Inge! We nemen de input mee tijdens het aanpassen van de schetsontwerpen!
Profiel van Annalies Klaver-Kuin
Geplaatst door:Annalies Klaver-Kuin
5 jaar geleden
Ik ga ook voor optie 1 Maar vuurplaats gauw schrappen geeft overlast ,rook en stank er moet ook rekening gehouden met de naast gelegen camping.
De uitlaat plaats voor de honden wordt wel erg beperkt.
Dat er wat gebeuren moet is duidelijk het speelveld staat nu onder water, laten we er dan met elkaar iets leuks van maken. hopelijk laat onze jeugd de boel wel heel.
Annalies Klaver
Geplaatst door:onbekende auteur
5 jaar geleden
@Annalies Klaver-Kuin Bedankt voor je reactie Annalies! De vuurplaats komt te vervallen en we gaan kijken of we meer ruimte voor honden kunnen realiseren!
Profiel van Johan Vrugt
Geplaatst door:Johan Vrugt
5 jaar geleden
Speelveld tekening 1 ziet er goed uit.Voor elk wat wils. Buitenklas/vuurplaats. We mogen aannemen dat ontwerper heeft gekeken naar het Bouwbesluit, artikel 7.22. Stukje wettekst,Voorwerpen of stoffen te plaatsen te werpen waardoor:..op voor de omgeving hinderlijke of schadelijke wijze rook,roet,walm of stof wordt verspreid. Als dit toch gebeurt zijn gemeenten verplicht om op te treden.
Bamboe bos. Is misschien leuk, Bamboe is een sterke groeier,heel snel een woekeraar en moeilijk te verwijderen.
Geplaatst door:onbekende auteur
5 jaar geleden
@Johan Vrugt Bedankt voor je reactie Johan! De vuurplaats komt te vervallen in de aangepaste ontwerpen, dit element is bij nader inzien toch niet helemaal gewenst en daarnaast komen er veel reacties met bezwaar op de vuurplaats.
Profiel van Astrid Breed
Geplaatst door:Astrid Breed
5 jaar geleden
Mooi ontwerp, super dat er goed gedacht is aan de kinderen, een veld met trainingapparaten, een speeltoestel voor mindervaliden. Ook fijn dat er aan de honden gedacht is maar heel jammer dat het stukje ruimte voor de honden echt minimaal is, het zou fijn zijn als de honden wat meer ruimte kunnen krijgen.
Geplaatst door:onbekende auteur
5 jaar geleden
@Astrid Breed Bedankt voor je reactie Astrid! We gaan tijdens het aanpassen van de ontwerpen kijken of we meer ruimte voor honden kunnen realiseren!
Profiel van Petra Langendijk
Geplaatst door:Petra Langendijk
5 jaar geleden
Het ziet er erg mooi uit maar ik zou graag wat meer ruimte voor de honden zien. En het zou ook fijn zijn als de ingang voor de honden wat meer aan de kant van het dorp ligt en niet helemaal achteraan. Nu zijn ze snel op het veldje bij hoge nood en in de nieuwe situatie is dat wat lastiger. En de waterpartij aan de rechterkant lijkt me niet erg veilig voor kinderen.
Geplaatst door:onbekende auteur
5 jaar geleden
@Petra Langendijk Bedankt voor je reactie Petra! Je geeft een goed inzicht en we nemen de input mee!
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Natuur en biodiversiteit
Onderwijs en jeugd
Gezondheid en welzijn
Sociale inclusie
Ontwikkeling gemeenschap
