Onoverzichtelijke uitrit Regentenstraat/Spoorlaan
Van "Verkeersveiligheid in onze gemeente"
Ga naar het project
De uitrit van de Regentenstraat op de Spoorlaan is zeer onoverzichtelijk. Door de vele geparkeerde auto’s in de Spoorlaan kun je zeer slecht zien of er verkeer van rechts (en fietsers van links) aankomen. Dit zorgt voor zeer gevaarlijke situaties terwijl dit makkelijk opgelost zou kunnen worden door middel van een ‘spiegel’.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq