Ga naar de hoofdinhoud

Gehandicapten- en oplaadplaatsen

Van "Denk mee over het nieuwe parkeerbeleid"

Ga naar het project

Wat vindt u van de huidige mogelijkheden om een gehandicaptenparkeerplaats of laadpaal voor elektrische voertuigen aan te vragen?

Reacties(1)

om te kunnen reageren.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Marja tiebie
Geplaatst door:Marja tiebie
2 weken geleden
m.b.t. gehandicaptenparkeerplaats heb ik geen ervaring mee. Met betrekking tot laadpalen vindt ik de richtlijnen ontmoedigend
  • geen likes
Totaal aantal likes: 0, totaal aantal dislikes: 0
. Log in om te reageren.

Delen

Huidige status

voorgesteld