Gehandicapten- en oplaadplaatsen
Van "Denk mee over het nieuwe parkeerbeleid"
Ga naar het project

Wat vindt u van de huidige mogelijkheden om een gehandicaptenparkeerplaats of laadpaal voor elektrische voertuigen aan te vragen?
Reacties(1)
om te kunnen reageren.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Marja tiebie
Geplaatst door:Marja tiebie
2 weken geleden
m.b.t. gehandicaptenparkeerplaats heb ik geen ervaring mee. Met betrekking tot laadpalen vindt ik de richtlijnen ontmoedigend
Totaal aantal likes: 0, totaal aantal dislikes: 0
. Log in om te reageren.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
