Fietsveiligheid Frans Halsstraat -Beethovenlaan
Van "Verkeersveiligheid in onze gemeente"
Ga naar het project

De Frans Halsstraat en Beethovenlasn zijn voor fietsers onveilige straten. Ten eerste wordt er veel te hard gereden, is het vaak heel erg druk en ontstaan er met name bij de wegversmallingen vaak gevaarlijke situaties met ongeduldige automobilisten. Die toch nog even willen passeren waar of wanneer het eigenlijk niet kan. Wellicht moet deze straat tpv deze versmallingen breder gemaakt worden of hier drempels maken over de volledige lengte van de versmalling.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq